Poradnik
  • Czy warto organizować szkolenia


    Coraz więcej firm podnosi kompetencje swoich Pracowników inwestując w szkolenia. Wyszkolenie Pracownika to często jednak duży wydatek. Warto jednak pamiętać, że szkolenia w Firmie to nie koszt a inwestycja.

     

    Co przemawia za sensownością organizowania szkoleń dla Pracowników:

     

    • Inwestycja w efektywność osobistą Pracowników często zwraca się kilkukrotnie
    • Skuteczniejsze działanie Pracowników i oszczędność czasu (coraz mniej „pożeraczy czasu” - przeciągających się zebrań, telefonów i E-maili) - poprawienie efektywności i wydajności osobistej Pracowników
    • Wzrasta motywacja, zaangażowanie i skuteczność Pracowników
    • Zmniejsza się fluktuacja- dobrze wyszkoleni i opłaceni Pracownicy niechętnie rozstają się ze swoim Pracodawcą ponieważ są zadowoleni ze swojej pracy (szkolenia zapobiegają wypaleniom zawodowym)
    • Lokowanie nadwyżek z wypracowanych zysków w szkolenia i rozwój Pracowników.