Poradnik
-
Czy warto organizować szkolenia
Coraz więcej firm podnosi kompetencje swoich Pracowników inwestując w szkolenia. Wyszkolenie Pracownika to często jednak duży wydatek. Warto jednak pamiętać, że szkolenia w Firmie to nie koszt a inwestycja.
Co przemawia za sensownością organizowania szkoleń dla Pracowników:
- Inwestycja w efektywność osobistą Pracowników często zwraca się kilkukrotnie
- Skuteczniejsze działanie Pracowników i oszczędność czasu (coraz mniej „pożeraczy czasu” - przeciągających się zebrań, telefonów i E-maili) - poprawienie efektywności i wydajności osobistej Pracowników
- Wzrasta motywacja, zaangażowanie i skuteczność Pracowników
- Zmniejsza się fluktuacja- dobrze wyszkoleni i opłaceni Pracownicy niechętnie rozstają się ze swoim Pracodawcą ponieważ są zadowoleni ze swojej pracy (szkolenia zapobiegają wypaleniom zawodowym)
- Lokowanie nadwyżek z wypracowanych zysków w szkolenia i rozwój Pracowników.