PORADNIK
  • Jak zorganizować imprezę dla Firmy:

    Impreza dla Firmy to narzędzie kształtujące wizerunek Firmy. Dobra impreza firmowa sprzyja identyfikacji Pracownika z Firmą, wpływa na umacnianie relacji między pracownikami i przełożonymi, motywuje do dalszej efektywnej pracy. Impreza dla Firmy to zestaw różnych działań, które trzeba dokładnie przemyśleć i zaplanować odpowiednio wcześniej. Ważne jest także dogranie wszystkie szczegółów i zadbanie o prawidłową realizację na miejscu, tak aby cele spotkania zostały zrealizowane, wszyscy Uczestnicy dobrze się bawili i pozostały miłe wspomnienia ze spotkania.



    PODSTAWOWE SPRAWY ORGANIZACYJNE:


    1. Wybór terminu

      - odpowiedni czas zarówno dla Twojej Firmy jak i Pracowników
      - tak aby umożliwić wszystkim zainteresowanym wzięcie udziału w imprezie.

    Najlepiej aby nie był termin pokrywający się z wysłaniem w zagraniczne delegacje większości pracowników z Twojej Firmy, albo okres świąt, czy długich weekendów kiedy czas chcemy spędzać z rodziną


    1. Określenie budżetu

      - wielkość budżetu wpływa na możliwości


    1. Ustalenie ilości osób

      - należy się zastanowić, czy w imprezie wezmą udział wszyscy pracownicy, czy tylko kadra managerska, albo osoby z najlepszymi wynikami w pracy


    1. Wybór miejsca

      - odpowiedni standard, ciekawy wystrój, dobra lokalizacja, łatwy dojazd, sympatyczna obsługa


    1. Ustalenie rodzaju imprezy

      - każda impreza ma inny charakter. Należy sprecyzować cele imprezy i oczekiwania.

    Impreza firmowa poza celami rozrywkowymi najczęściej także spełnia różne cele:
    - motywacyjny
    - integracyjny
    - team building
    - oceny pracowników, etc.

    1. Planowanie szczegółów

      - należy przemyśleć jakie są możliwości finansowe i co w takiej cenie możemy zrealizować. W czasie planowania imprezy warto przewidzieć jak najwięcej, aby później na miejscu nie wynikały jakieś problemy organizacyjne.

    Z pomocą profesjonalistów najłatwiej ustalić przebieg imprezy, wybrać menu, zaplanować atrakcje.


    1. Samemu czy z pomocą firmy takiej jak my

    Czy chcesz wszystko zaplanować samodzielnie a na imprezie dbać o dopilnowanie wszystkich szczegółów, czy chcesz mieć czas na udział w tej imprezie?

    Organizacja imprezy dla Firmy wymaga zaangażowania szeregu osób: obsługa hotelu, osoby realizujące poszczególne zadania i atrakcje.

    Jeśli masz zespół osób, które potrafią współpracować razem i znają się na tym co robią oraz kompleksowo o wszystko zadbają - masz więcej swojego cennego czasu na wzięcie udziału w imprezie :)

    Zadbanie o to, aby wszystko przebiegało zgodnie z agendą często wymaga dużego zaangażowania na miejscu. Czasami lista zadań do zrealizowania jest bardzo długa.

    Zastanów się czy lepiej zrobić wszystko samemu, poświęcić na to dużo czasu przed imprezą, a później w jej trakcie, czy zdać się na profesjonalistów, którzy mają w organizowaniu imprez doświadczenie, mają rozbudowaną bazę kontaktów i z powodzeniem zajmą się wszystkimi sprawami organizacyjnymi.

    Firmy specjalizujące się w organizacji imprez posiadają wszystkie niezbędne kontakty.

    Dzięki częstej organizacji eventów firmy takie dostają wiele zniżek i mogą zaproponować konkurencyjne ceny.

    Ponadto na każdą imprezę organizowaną przez nas jedzie profesjonalnie przygotowana osoba, która dopilnowuje wszystkich spraw na miejscu.

    Wszyscy uczestnicy spotkania mają więc czas na swobodny udział w imprezie.


    1. Analiza imprezy i wyciągnięcie wniosków na przyszłość

      - co było trafnym pomysłem, co spełniło oczekiwania, jakich błędów nie powtarzać.

    Często stosowanym rozwiązaniem jest zebranie od Uczestników opinii o spotkaniu, przeprowadzenie ankiety