-
Jak zorganizować imprezę dla Firmy:
Impreza dla Firmy to narzędzie kształtujące wizerunek Firmy. Dobra impreza firmowa sprzyja identyfikacji Pracownika z Firmą, wpływa na umacnianie relacji między pracownikami i przełożonymi, motywuje do dalszej efektywnej pracy. Impreza dla Firmy to zestaw różnych działań, które trzeba dokładnie przemyśleć i zaplanować odpowiednio wcześniej. Ważne jest także dogranie wszystkie szczegółów i zadbanie o prawidłową realizację na miejscu, tak aby cele spotkania zostały zrealizowane, wszyscy Uczestnicy dobrze się bawili i pozostały miłe wspomnienia ze spotkania.
PODSTAWOWE SPRAWY ORGANIZACYJNE:
-
Wybór terminu
- odpowiedni czas zarówno dla Twojej Firmy jak i Pracowników
- tak aby umożliwić wszystkim zainteresowanym wzięcie udziału w imprezie.
Najlepiej aby nie był termin pokrywający się z wysłaniem w zagraniczne delegacje większości pracowników z Twojej Firmy, albo okres świąt, czy długich weekendów kiedy czas chcemy spędzać z rodziną
-
Określenie budżetu
- wielkość budżetu wpływa na możliwości
-
Ustalenie ilości osób
- należy się zastanowić, czy w imprezie wezmą udział wszyscy pracownicy, czy tylko kadra managerska, albo osoby z najlepszymi wynikami w pracy
-
Wybór miejsca
- odpowiedni standard, ciekawy wystrój, dobra lokalizacja, łatwy dojazd, sympatyczna obsługa
-
Ustalenie rodzaju imprezy
- każda impreza ma inny charakter. Należy sprecyzować cele imprezy i oczekiwania.
Impreza firmowa poza celami rozrywkowymi najczęściej także spełnia różne cele:
- motywacyjny
- integracyjny
- team building
- oceny pracowników, etc.-
Planowanie szczegółów
- należy przemyśleć jakie są możliwości finansowe i co w takiej cenie możemy zrealizować. W czasie planowania imprezy warto przewidzieć jak najwięcej, aby później na miejscu nie wynikały jakieś problemy organizacyjne.
Z pomocą profesjonalistów najłatwiej ustalić przebieg imprezy, wybrać menu, zaplanować atrakcje.
-
Samemu czy z pomocą firmy takiej jak my
Czy chcesz wszystko zaplanować samodzielnie a na imprezie dbać o dopilnowanie wszystkich szczegółów, czy chcesz mieć czas na udział w tej imprezie?
Organizacja imprezy dla Firmy wymaga zaangażowania szeregu osób: obsługa hotelu, osoby realizujące poszczególne zadania i atrakcje.
Jeśli masz zespół osób, które potrafią współpracować razem i znają się na tym co robią oraz kompleksowo o wszystko zadbają - masz więcej swojego cennego czasu na wzięcie udziału w imprezie :)
Zadbanie o to, aby wszystko przebiegało zgodnie z agendą często wymaga dużego zaangażowania na miejscu. Czasami lista zadań do zrealizowania jest bardzo długa.
Zastanów się czy lepiej zrobić wszystko samemu, poświęcić na to dużo czasu przed imprezą, a później w jej trakcie, czy zdać się na profesjonalistów, którzy mają w organizowaniu imprez doświadczenie, mają rozbudowaną bazę kontaktów i z powodzeniem zajmą się wszystkimi sprawami organizacyjnymi.
Firmy specjalizujące się w organizacji imprez posiadają wszystkie niezbędne kontakty.
Dzięki częstej organizacji eventów firmy takie dostają wiele zniżek i mogą zaproponować konkurencyjne ceny.
Ponadto na każdą imprezę organizowaną przez nas jedzie profesjonalnie przygotowana osoba, która dopilnowuje wszystkich spraw na miejscu.
Wszyscy uczestnicy spotkania mają więc czas na swobodny udział w imprezie.
-
Analiza imprezy i wyciągnięcie wniosków na przyszłość
- co było trafnym pomysłem, co spełniło oczekiwania, jakich błędów nie powtarzać.
Często stosowanym rozwiązaniem jest zebranie od Uczestników opinii o spotkaniu, przeprowadzenie ankiety
-