-
Przykładowe zagadnienia do realizacji w ramach tematu Sprzedaż - profesjonalne przygotowanie do pracy zespołów sprzedażowych
-
Pozyskiwanie potencjalnych klientów/odbiorców, budowanie portfela klientów - strategie pozyskiwania klientów, rozwijanie umiejętności poszukiwania klientów i budowania swojego rynku, metody pobierania referencji, plany indywidualnej pracy i lista prospectingowa
-
Rozmowy telefoniczne w pracy z klientem- zasady dobrego kontaktu telefonicznego, etyka telefoniczna, obiekcje i trudności w rozmowie telefonicznej
-
Rozmowa handlowa- etapy, struktury i zasady
-
Finalizacja sprzedaży- kiedy i jak zakończyć sprzedaż
-
Zachowania po sprzedaży
-
Crosseling – metody pozyskiwania klientów na przyszłość
-
Techniki skutecznego zamykania rozmowy handlowej
-
Jak zdobywać klientów, referencje i rekomendacje
-
Skuteczny język sprzedawcy, czyli jak nie palić rozmów
-
Rozpoznawanie potrzeb klientów w tym: analiza potrzeb, ankieta finansowa (Banki, Towarzystwa
Ubezpieczeniowe)
-
Typologia klienta - dobór strategii prowadzenia rozmowy
-
Obiekcje klienta - powody ich powstania i metody radzenia sobie z nimi
-
Sposoby radzenia sobie z trudnym klientem
-
Serwis / Obsługa klienta, a wizerunek firmy i jej rynek
-
Rodzaje pytań w rozmowie handlowej
-
Budowanie długotrwałych relacji z klientem
-
Profesjonalna sprzedaż
-
Techniki sprzedaży
-
Grupa handlowców jako zespół
-
Obserwacja handlowców i ich pracy
-
Zarządzanie sprzedażą
-
Mocne i słabe strony zespołu sprzedażowego